Sunny days

Hej hej! 
 
Idag har det vart full rulle ända sedan 07.30! Då jag masade mig sakta upp och åt en lingongrova och sedan drog på mig löpar tightsen och en tjockare tröja. I med hörlurarna som spelade Veronica Maggio och sen var det full fart ut genom porten. Just när jag kommit runt hörnet så ville tydligen gud att jag inte skulle få njuta av min lilla springtur så han vred på duschen! Happ. Aja nu var jag redan ute så jag fortsatte kuta mot stads parken där jag kunde få lite skydd av träden. Jag sprang runt där några varv tills flera personer kollade på mej varför jag bara sprang runt där som en idiot. Så jag sprang till islandsbron och sen hemmåt. På slutet klämde jag i med en liten spurt så jag höll på att svimma framför porten. Jag fumlade med koden och sen ryckte upp dörren och kastade mej mot den stackars hissknappen som jag tryckte på. Dramatisk morgon. Efter det blev det hämska fyspasset som mina tränare har satt ihop. Dom försöker verkligen döda oss med det. Bet ihop och gjorde alla dom där jävla utfalls stegen och sneda och raka sit upsen. Fan. Jobbigt. Kollade på klockan och såg att sommarlovs morgon snart började. Inse faktukm: Man blir aldrig för stor för sommarlovsmorgon. Så jag gjorde färdigt mitt program och satte mej sen och kollade på lådbills rallyt som var idag. Haha fan vad kul det skulle vara o få testa själv. 
 
Lite senare på förmiddagen så blev det en motvinds cykling och en vilse gångi fålhagen innan jag kom fram till Karolina. Den jäveln som har skapat fålhagen ska få eftt straff! Vem fan bygger en gata som borde gå åt ett håll men sedan svänger åt ett annat så man står där o bara glor för man har tappat bort sig.Och varför ser alla husen lika dana ut? Ja på nått sätt tog jag mej iaf ut där ifrån. PUH! Sen när jag kom up på rakan mot karolina så blåste det orkan och jag har bara en växel på  cykeln. Stackars lår. När jag väl hade tagit mig fram en kvart senare så tog vi våra cyklar mot gränby där vi gick och strosade i affärer och mest pratade. När våra magar sen blev hungriga så gick vi in på coop där vi köpte lite picknick. Jag en sallad och hon en macka. Vi tjockade oss även med 4 stycken bullar vars namn var för avancerat för mig att komma ihog. Synd dom var goda. Vi gick ut till cyklarna igen och cyklade nånstans, (jag o komma ihog och veta vart jag är). Där satte vi oss och åt och fika och bara umgicks. Könt med solen även om det blåste KALLA vindar ibland. Efter det blev det liten cykel runda, vi hittade någon lekplats som vi gungade på en gunga som man mådde sjukt illa av så vi var tvungna att åka där ifrån. Sen satte vi oss på en bänk och vilade lite innan karro skulle åka hem igen. 
 
Lång och härlig dag. Långt blev inlägget men härligt vet jag inte ?  Ni tappra läsare som orkat läsa igenom det här: GRATTIS! Ni försänar ett pris. 
 
Men Godnatt och Puss på er 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0