Blondi insåg faktum

Hej på er! 
 
Nu är det så att jag blondi insåg en sak. För en gångs skull faktiskt. Att jag ändå sitter vid datorn varje dag på kvällen, så varför inte börja blogga igen? Ist för att bara sitta och göra onödiga saker kanske jag kan börja skriva ? Om man nu kallar det är nödvändigt. Men så ah, nu ska jag försöka så länge jag orkar.. 
 
Idag så slog jag o pappa vad. Att om jag tränar 25 gånger ''egenträning'' till skolan börjar igen 19 Augusti så ska jag få pengar ;) Asså nu tänker ni säkert att hahah det är ju skit lätt! Men nope! Det är ca 65 dagar till skolan börjar. Mina handbolls träningar räknas inte. Ska på läger 1 vecka, det räknas inte, Beach handbolls cup och läger räknas inte. Det kanske inte är så kul att träna i värmen den veckan jag är i turkiet. Så det blir ändå ganska tight att hinna med all denna träning. Men tänk hur bra kondis jag kommer ha i slutet av sommaren ? GRYMT! Sen är det förstås lite små dagar som går bort som när man är med kompisar, åker till Stockholm, Bajen Matcher, Midsommar! Så önska mej lycka till! 
 
Imorgon blir det att träffa finaste Karolina som jag inte har träffat på superlänge! Kommer bli skit kul eftersom vi är ganska bra kompisar igen. Vi ska väl träffas på förmiddagen och hitta på något kul, vi kan nämligen inte bestämma oss. Men jag får helt enkelt gå upp lite tidagare i morgon och springa. Ska jag satsa på kl 7? Haha. Egentligen är det ganska skönt att komma upp tidigt men ändå :/ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0